01.10.2019.

Bayer se posvetio održivoj proizvodnji

  • Bayerov odjel Crop Science planira uložiti više od 25 mlrd. eura u istraživanje i razvoj u slijedećih 10 godina
  • FieldView, vodeća platforma za digitalnu poljoprivredu, ove godine korištena je za nadzor 90 milijuna hektara poljoprivrednog zemljišta

Bayer je i ove godine na svom velikom događaju “Future of Farming Dialogue” ugostio niz poljoprivrednika, akademika, vodećih svjetskih stručnjaka u industriji, novinara i drugih dionika u raspravi o budućnosti i napretku poljoprivrede.

 

Liam Condon, član uprave Bayera i predsjednik odjela Crop Science rekao je da "poljoprivreda mora prehraniti rastuću svijetsku populaciju bez da osiromašimo planet". "Potrebne su brojne inovacije kako bi poljoprivrednici mogli uzgajati dovoljno hrane za rastuću svjetsku populaciju, uz istovremeno očuvanje prirodnih resursa."

 

Pod temom "Budućnost pripada svima ", Future of Faming Dialogue okupio je predavače i sudionike iz oko 40 zemalja tijekom dvodnevnih panel diskusija, razgovora i intervjua o problemima i prilikama s kojima se suočava industrija proizvodnje hrane. Teme o kojima se razgovara uključuju pronalaženje ravnoteže između proizvodnje hrane i očuvanja planeta; potrošači zahtijevaju zdravu prehranu bez negativnog utjecaja na okoliš, gdje svoje mjesto ima održiva poljoprivreda.

 

"Kao lider u području poljoprivrede, imamo priliku i odgovornost raditi na globalnim rješenjima za klimatske promjene, gubitak biološke raznolikosti i sigurnosti opskrbe hranom kako bismo pomogli stvaranju bolje budućnosti za naš planet", rekao je Condon.

 

Condon je na događaju najavio da Bayer uvodi tri ambiciozna cilja s kojima se svijet suočava u razdoblju do 2030. godine:

 

  1. Smanjiti utjecaj sredstava za zaštitu bilja na okoliš za 30 posto razvijanjem novih tehnologija koje pomažu poljoprivrednicima precizniju primjenu
  2. Smanjiti stakleničke plinove iz sustava proizvodnje hrane koji tome najviše dopinose u regijama Bayerovog poslovanja za 30 posto.
  3. Osnažiti 100 milijuna malih poljoprivrednika u zemljama u razvoju širom svijeta pružajući im veći pristup održivim poljoprivrednim rješenjima

 

"Kombinirajući poljoprivredne inovacije s poslovnim modelom koji se temelji na održivosti, istinski možemo doprinijeti boljem životu", zaključio je Condon u svom izlaganju, ističući da će ulaganje u buduće inovacije zahtijevati suradnju i angažman znanstvenika, inovatora, regulatora, poljoprivrednika i potrošača zajedno, kako bi izgradili povjerenje i društvenu legitimnost. Condon je objasnio da dugoročni uspjeh Crop Science-a ne leži u prodaji više proizvoda, već u pružanju personaliziranih rješenja poljoprivrednicima, omogućavajući im da postignu bolje rezultate na održivijoj osnovi, koristeći manje resursa poput vode, zemlje i energije.

 

Nastavak ulaganja u nove tehnologije

Inovativni digitalni alati omogućuju Bayeru da održivo poboljšava učinkovitost svog poslovanja, istodobno omogućavajući poljoprivrednicima donošenje boljih odluka u proizvodnji. Kombinacija Bayerovih podataka o sortama kao što je kukuruz, soja, pamuk i povrće, s najvećom bazom podataka o sjemenu, znači da Bayer ima izvan trenutnog portfelja i najveći inovacijski potencijal u poljoprivredi.

 

Prošle godine Bayer je potpisao više od 60 novih suradnji ili proširenja postojećih, a tvrtka je nedavno zaključila I sporazum s biofarmaceutskom istraživačkom tvrtkom Arvinas za razvoj molekularno-razgradljivih proteina koji se nalaze u biljkama i životinjama, koji mogu zaštititi usjeve od štetnika i bolesti.

 

Povećanje produktivnosti uz digitalnu poljoprivredu

Na globalnoj razini Bayer danas poljoprivrednicima nudi vodeću platformu u digitalnoj poljoprivredi. Bayerov projekt FieldView dostupan je u SAD-u, Kanadi, Brazilu, Argentini i 15 zemalja u Europi, uključujući ključna tržišta kao što su Njemačka, Francuska, Španjolska, Italija i Ukrajina. U 2018. godini pokrenuto je i digitalno rješenje za male poljoprivrednike pod nazivom FarmRise™, koje poljoprivrednicima pruža važne informacije putem mobilnih uređaja.

 

"Digitalna poljoprivreda omogućava pojedinačna, personalizirana rješenja prilagođena potrebama svakog poljoprivrednika”, rekao je Sam Eathington, glavni znanstveni direktor Bayerovog odjela Climate Corporation. U 2018. godini FieldView je korišten na više od 60 milijuna hektara , a ove godine tvrtka je na putu da ostvari svoj cilj od 90 milijuna plaćenih hektara. Platforma omogućuje poljoprivrednicima da lako prikupljaju i vizualiziraju podatke o stanju na polju, analiziraju i ocjenjuju rezultate i upravljaju varijabilnošću polja kroz prilagođene planove kako bi optimizirali produktivnost usjeva. „Vidimo priliku od milijardu hektara gdje se naše digitalne tehnologije mogu upotrijebiti za pozitivno i održivo poboljšavanje svjetskog prehrambenog sustava“, rekao je Eathington. „Naš cilj je uvesti novu digitalnu transformaciju za postavljanje novih standarda održive poljoprivrede.“

 

#

 

O Bayeru

 

Bayer je multinacionalna kompanija koja razvija vrhunske proizvode u području zdravstvene zaštite i poljoprivrede. Bayerovi proizvodi i usluge namijenjeni su dobrobiti ljudi i poboljšanju kvalitete života. Grupa Bayer stvara vrijednost kroz inovacije, rast i visoku profitabilnost i predan je načelima održivog razvoja te društvenoj i etičkoj odgovornosti. U 2018. fiskalnoj godini Grupa je zapošljavala 117 000 ljudi i ostvarila prodaju u vrijednosti od 39,6 milijardi eura. Kapitalni izdaci iznosili su 2,6 milijarde eura, dok je u istraživanje i razvoj uloženo 5,2 milijardi eura. Za više informacija posjetite www.bayer.com.

 

 


 

Kontakt:

Matea Jakovina, + 385 99 4946 272

e-pošta: matea.jakovina@bayer.com

 

 

 

Prognostičke izjave

 
Ovo priopćenje može sadržavati izjave koje su zasnovane na prognozama, trenutnim pretpostavkama i predviđanjima rukovodstva Grupe Bayer, odnosno Bayerovih odjela. Različiti poznati i nepoznati rizici, nesigurnosti i drugi čimbenici mogu dovesti do značajnih razlika između navedenih najava i stvarnih rezultata, financijskog stanja, razvoja ili uspješnosti poslovanja Grupe. To uključuje i čimbenike spomenute u javnim izvješćima kompanije Bayer, dostupnima na www.bayer.com. Bayer ne preuzima nikakvu odgovornost za ažuriranje prognostičkih izjava ili njihovo prilagođavanje budućim događajima odnosno okolnostima.


Napomene uz prognostičke izjave


Određene izjave sadržane u ovom priopćenju mogu biti prognoze budućih događanja. Stvarni rezultati mogu se razlikovati od planiranih ili predviđenih. Čimbenici koji mogu utjecati na odstupanje stvarnih rezultata uključuju: vremensku neizvjesnost; mogućnost da stranke možda neće biti u mogućnosti ostvariti očekivanu sinergiju i operativnu učinkovitost spajanjem unutar očekivanih rokova kao i općenito uspješnost integracije Monsantovog poslovanja u poslovanje kompanije Bayer ; integracija može biti teža, dugotrajnija i skuplja nego što se očekuje; prihodi nakon te transakcije mogu biti manji od očekivanih; operativni troškovi, gubitak kupaca i narušavanje poslovanja (uključujući i eventualne poteškoće u održavanju odnosa sa zaposlenicima, kupcima, klijentima ili dobavljačima) mogu biti teži nego što se očekuje; zadržavanje određenih ključnih zaposlenika u Monsantu; rizike povezane s odvlačenjem pozornosti rukovodstva od tekućih poslova zbog transakcije; uvjeti za dovršetak transakcije možda neće biti zadovoljeni ili će regulatorna odobrenja potrebna za transakciju  biti pod neočekivanim uvjetima ili nepredviđenom rasporedu; mogućnost stranaka da zadovolje očekivanja u pogledu vremena, završetka i računovodstvene i porezne obrade spajanja; utjecaj zaduženosti Bayera zbog transakcije i mogući utjecaja na Bayerov rejting; učinke kombinacije poslovanja Bayera i Monsanta, uključujući i konsolidirano buduće financijsko stanje, rezultate poslovanja, strategije i planove kompanije; druge čimbenike navedene u Monsantovom godišnjem izvješću na obrascu 10-K podnesenom američkoj Komisiji za vrijednosne papire („SEC“) za fiskalnu godinu koja je završila 31. kolovoza 2017. godine te u drugim Monsantovim podnescima SEC-u, koji su dostupni na www.sec.gov i na www.monsanto.com; kao i druge čimbenike o kojima se raspravlja u javnim izvješćima Bayera dostupnima na www.bayer.com.