Strategija

Održivost: dio naše korporativne strategije

Održivost za Bayer znači mogućnost uspješnog oblikovanja budućnosti. Kao dio naše korporativne strategije, održivost je integralni dio naše dnevne radne rutine i pravo značenje naše misije "Bayer: Science For A Better Life".

Odgovorno poslovanje je temelj Bayerove politike. Možemo identificirati i ublažiti rizike u vrlo ranom stadiju brigom o korporativnoj usklađenosti na svim razinama poslovanja (npr. anti-koruptivan i odgovoran marketing). Gotovo pa niti jedna druga kompanija ne ponosi se tolikom stručnošću u promicanju zdravlja ljudi, životinja i biljaka. Primjenom našeg znanja iz područja znanosti, stvaramo inovacije koje pomažu u suočavanju s globalnim izazovima našega vremena. U osnoviti, naš cilj je pridonijeti rješavanju globalnih izazova sadašnjice putem naših inovacija, ali u isto vrijeme i razvijanjem poslovnih prilika.


Naša strategija održivosti

Naša je korporativna strategija u skladu s principima održivosti koji su značajni u ostvarenju naše misije. Cilj nam je očuvati i povećati uspjeh kompanije stvarajući poduzetničku vrijednost i istovremeno poštujući društvene vrijednosti. Danas razvijamo proizvode koji će biti od velike društvene koristi u budućnosti, a čija je proizvodnja i primjena sigurna. To je jedini način za stvaranje održivog profitabilnog rasta i osiguravanje budućeg poslovnog uspjeha. Stoga je održivost ekonomski logična za tvrtku. Ona nema izoliranu ulogu u Bayeru, nego čini integralni dio naše korporativne strategije na isti način na koji to čine naša područja istraživanja ili ljudski resursi.

Fokus je naše strategije za održivost na:


  • odgovornom poslovanju koje umanjuje poslovne rizike i
  • vlastitoj inovativnoj snazi koja otvara nove poslovne prilike te nam omogućava stvaranje ekonomske, ekološke i društvene dobiti.
Naš cilj je uskladiti ekološku i društvenu odgovornost s korporativnim interesima.