O Bayeru

Bayer je usmjeren na Life Science poslovanje

Bayer je danas kompanija koja je usmjerena na Life Science poslovanje. Tehnologija koju koristimo te inovativni proizvodi koji nastaju njezinom primjenom osmišljeni su kako bismo poboljšali kvalitetu života ljudi iz cijelog svijeta. Ali što mi to zapravo nudimo Vama – našim korisnicima, zaposlenicima, ulagačima i susjedima diljem svijeta?

Potrebe društva

Izazovi s kojima se društvo suočava nisu se promijenili. Samo su još narasli. Sve starije i brojnije svjetsko stanovništvo treba nove i učinkovitije lijekove te obuhvatniju i pouzdaniju opskrbu hranom.


Pročitajte kako Bayer život čini boljim

Bayer obraća pažnju na potrebe društva

Gotovo svaka treća osoba umre od bolesti krvožilnog sustava
Opskrbiti svjetsko stanovništvo dovoljnom količinom hrane
Stariji ljudi žele biti zdravi i aktivni
Smanjuje se broj poljoprivrednih zemljišta po glavi stanovnika

Naš doprinos stvaranju boljeg života

Bayerov poslovni portfelj isključivo je usmjeren na Life Science poslovanje i na suočavanje s navedenim izazovima bilo da je riječ o odjelima Pharmaceuticals, Consumer Health, Animal Health ili Crop Science bilo da je riječ o liječnicima, veterinarima, poljoprivrednicima iili krajnjim korisnicima. Nijedan od naših konkurenata ne zauzima sličnu poziciju.


Naši znanstvenici nikad ne odustaju i uvijek spremno ogovaraju na izazove koji se neprestano mijenjaju. Kad je riječ o glavnim izazovima našeg doba, znanost nam omogućuje da učinimo svijet boljim.

Naš brend

Brend Bayer jedan je od najjačih i najprepoznatljivijih svjetskih brendova, što je posljedica 150-godišnje tradicije postojanog upravljanja brendom. U posljednje vrijeme još smo više povećali vrijednost brenda jer smo se prvenstveno usredotočili na naš korporativni brend te još više učvrstili vezu s našim prepoznatljivim proizvodima.

Analizom poznate agencije za brendiranje Interbrand iz 2015. vrijednost Bayerova brenda procijenjena je na 6,3 milijarde eura, što je za 12 posto više u odnosu na prošlu godinu. Interbrand smatra kako je to posljedica maksimalnog iskorištavanja brend arhitekture i uspješnog brendiranja kao globalnog poslodavca.

 


Budući da smo kompanija usmjerena na Life Science poslovanje, nastavit ćemo jačati vezu između naših prepoznatljivih proizvoda i Bayerova križa jer kupci pozitivnije ocjenjuju proizvode koje je proizveo Bayer.

Naši proizvodi

Naš širok portfelj proizvoda sadrži mnoge svjetski poznate brendove koji su doprinijeli jačanju prepoznatljivosti Bayerova brenda. Neki od njih već godinama pomažu našim kupcima, dok su drugi tek nedavno izašli iz laboratorija. Ciljano koristimo aktivne sastojke koji ubrzavaju biokemijske procese u živim organizmima. Iako se ljudi, životinje i biljke međusobno razlikuju, molekularni mehanizmi funkcioniraju na jednak način u svim živim bićima. Aktivni sastojci ubrzavaju ili pokreću pozitivne procese te obustavljaju ili usporavaju negativne procese. To je zapravo smisao bioloških znanosti (Life Sciences). A mi svojim inovativnim proizvodima pridonosimo povećanju kvalitete života.

Bayer: Znanost za bolji život

Bayer je svjetski priznata inovacijska kompanija sa 150-godišnjom tradicijom čije su ključne djelatnosti u području zdravstvene skrbi i poljoprivrede. Razvijamo nove molekule za korištenje u inovativnim proizvodima te rješenja kojima poboljšavamo zdravlje ljudi, životinja i biljaka. Naše aktivnosti istraživanja i razvoja temelje se na izvrsnom poznavanju biokemijskih procesa u živim bićima.

Naši proizvodi doprinose pronalaženju rješenja za neke od najvećih izazova našeg doba. Sve brojnijem i starijem svjetskom stanovništvu potrebna je bolja zdravstvena skrb i dostatna količina hrane. Bayer poboljšava kvalitetu života ljudi prevencijom, ublažavanjem i liječenjem bolesti te pridonosi pouzdanim isporučivanjem visokokvalitetne hrane za ljudi i životinje te biljnih sirovina.

Želimo ostvariti i održati vodeću poziciju na tržištima na kojima djelujemo te tako stvoriti vrijednost za naše korisnike, zainteresirane strane i zaposlenike. U tu svrhu, naša je strategija osmišljena kako bi pomogla u svladavanju nekih od najvećih izazova s kojima je čovječanstvo suočeno u današnje vrijeme te bismo u slučaju uspješnog ishoda povećali dohodovnost naše kompanije.

Bayer je posvećen načelima održivog razvoja te društvenoj i etičkoj odgovornosti koju ima kao korporativni građanin dok istovremeno uzima u obzir interese svih ciljanih skupina. Bayer pruža izvrsne mogućnosti za razvoj zaposlenicima koje pokreće strast za inovacijama.

Naša strategija

Želimo s pomoću svoja tri odjela – Pharmaceuticals, Consumer Health i Crop Science povećati dohodovnost, a samim time i vrijednost naše kompanije. Naši odjeli zauzimaju vodeće pozicije na rastućim tržištima koja se temelje na inovacijama. Zajedno s poslovnom jedinicom Animal Health čine snažan, atraktivan i uravnotežen portfelj koji je otporniji na nestabilne gospodarske uvjete i potencijalne rizike.


Životna dob i brojnost svjetskog stanovništva lagano rastu, a s njima raste i potreba za novim i učinkovitijim lijekovima te dostatnom i sigurnom opskrbom hrane. Naše inovacije često pružaju rješenja za navedene probleme. Razvijamo nove molekule koje pozitivno utječu na biokemijske procese u živim bićima kako bismo poboljšali kvalitetu života. To je zapravo smisao naše misije

Bayer: Science For A Better Life.


Pharmaceuticals

Snažan organski rast

Odjel Pharmaceuticals usmjeren je na proizvodnju receptnih lijekova za terapijska područja kardiologije, onkologije, ginekologije, hematologije i oftalmologije. Želimo pacijentima pružiti znatnu znatnu terapijsku korist od naših proizvoda koji bi istovremeno trebali zadovoljiti sve veće potrebe liječnika i osiguravatelja.




Consumer Health

Širenje s pomoću etabliranih brendova

Želimo još više učvrstiti svoju poziciju na tržištu bezreceptnih lijekova, nutritivnih dodataka i ostalih proizvoda za samoliječenje. Želimo biti vodeći na tržištima zemalja u kojima djelujemo i u kategorijama u kojima se nadmećemo. Žarišna područja uključuju poticanje integriranja odjela proizvoda za zdravstvenu njegu kupljenog 2014. g. od američke kompanije Merck & Co., Inc. te kineske kompanije Dihon Pharmaceutical Group Co., Ltd.




Crop Science

Vodeća pozicija na tržištu

Bayer je treća najveća inovacijska kompanija za poljoprivrednu proizvodnju u svijetu kojoj je cilj povećati produktivnost u poljoprivrednom sektoru. Cilj nam je rasti brže od tržišta i usredotočiti se na stvaranje profitabilnog i održivog rasta s pomoću vrhunskih inovacija i tržišnog pristupa koji je usmjeren na korisnike.

Strategija odjela Crop Science temelji se na četiri ključna elementa: prvo je jačanje portfelja Crop Protection razvijanjem integriranih rješenja za glavne kulture; drugo je povećavanje usmjerenosti na korisnike duž lanca vrijednosti; treće je postati predvodnik u osmišljavanju inovativnih rješenja u proizvodnji kemijskih i bioloških sredstava za zaštitu usjeva i sjemena te nastaviti s razvojem digitalne poljoprivrede; a četvrto je širenje na ostale vrste sjemena, posebno soju i žitarice, putem daljnjih stjecanja, sklapanja ugovora o licenciranju te partnerstva.




Animal Health

Učvrstiti vodeću poziciju i ostvariti profitabilan rast

Cilj je poslovne jedinice Animal Health učvrstiti vodeću poziciju na tržištu kućnih ljubimaca i ostvariti profitabilan rast na tržištu stoke. Nastojat ćemo ga ostvariti širenjem raspona istraživačkih i razvojnih aktivnosti te selektivnim sklapanjem ugovora o licenciranju i stjecanjem.

Globalna uspješnost

Uspješni smo u cijelom svijetu. Još davne 1865. godine Bayer je imenovao zastupnika u SAD-u. Samo nekoliko godina kasnije osnivači kompanije kupili su udio u tvornici u Albanyju u državi New York. Bayer iz svojeg sjedišta u njemačkom Leverkusenu danas posluje u gotovo svim zemljama svijeta.


„Postepen unutrašnji i vanjski razvoj polučio je izvanredne rezultate i omogućio Bayeru da uspostavi ovu vezu.“

Mark Becker, Fidelity Worldwide Investments, London

Naši zaposlenici

Strast za inovacijama | Moć za promjene (Passion to Innovate | Power to Change):

Ova izjava suštinski opisuje zaposlenika Bayera. Pojašnjava radnu kulturu Bayera i očekivanja koja ima od sadašnjih i budućih zaposlenika te navodi što nudi zauzvrat. Bayer je stekao reputaciju kvalitetnog poslodavca što mu daje prednost nad konkurencijom u potrazi za najboljim kadrom na globalnom tržištu.

 

Ključna obećanja

Reputaciju kvalitetnog poslodavca stvorili smo na temelju četiri ključna obećanja:


Br. 1


Bayer vam daje slobodu i mogućnost propitivanja statusa quo i razmišljanja unaprijed.


Br. 2


Bayer vam pruža priliku za otvorenu i nadahnjujuću suradnju s ljudima koji dijele vašu strast za pretvaranjem originalnih ideja u rješenja.


Br. 3


Bayerove ideje nadahnute su najvećim izazovima društva i služe poboljšanju kvalitete mnogih života, a naša promišljanja proizlaze iz potreba korisnika.


Br. 4


Bayer vam nudi mogućnost da utječete na važne promjene kao dio vodeće kompanije koja je dovoljno utjecajna i ustrajna da poboljša kvalitetu života ne samo danas nego i u budućnosti.